Lykt lycka

 Foto: Ingela

Ber om ursäkt för dålig uppdatering. Igår städade jag och Linnea garaget, lämnade en massa saker till Kupan , handlade några få saker på Kupan, varav en är den underbara Fenixlyktan som ni ser på bilden. Blev överlycklig när jag hittade den, glaset helt och inget läckage. Dom här gamla lyktorna är ju så mysiga.
Sen var det lite handling av mat, bakning av pepparkakor- första men garanterat inte sista gången i år ;0) Linnea älskar att baka pepparkakor, också sjunger vi alla julsånger som vi kommer på under tiden, det är ett måste. Så vi hade riktig mysig julstämning igår. Bläddrade i några gamla jultidningar som jag köpte för 5.- st. Det är ju återkommande år från år det här med julförberedelser och jag hittade några riktigt lovande recept i några av dem. Själv ska jag jobba intensivt vid jul, t om juldagen, men sen är jag ledig. Därför kommer jag att måsta börja lite tidigare med förberedelserna för att hinna med, men det blir nog bra.

Önskar er en fortsatt trevlig dag. Jag ska jobba 5 nätter i rad nu, så vi får se hur mycket jag orkar blogga.
På återseende....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0