Redan uppe och inte gråter

Foto: Morten Andenes

Har tvingat mig upp, då jag är tvungen att vända dygnet tillbaka. Hungrig som en varg och har inget som är "tillåtet" att äta hemma. Måste skriva en lång lista och ta mig in till stan. Har vägt mig efter min första LCHF vecka. Igår hade jag gått ned 2,5 kg, men idag bara 2 kg. Ja ja , det är väl hyfsat iallafall, en bra början. Får jag nu bara hem lite tillåtna livsmedel så blir detta bra.
Har varit så duktig hela veckan och inte syndat en endaste gång. Det har bl a blivit: Färsbiffar med fetaost, rostbiff och falsk potatisgratäng, Kryddig höstgryta med sting av starka korvar och vitlök....
Idag kommer jag dock att göra något enklare känner jag , något som går lätt och fort, hmm vad ska det bli?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill ha receptet på falsk potatisgratäng =)

2011-11-07 @ 16:30:34
URL: http://emmakarlsson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0