En höstdag

 Foto: Sköna hem

Idag har det inte blivit så mycket gjort, började med sovmorgon efter hockeykvällen igår, som var mycket trevlig!
Sen försökte jag mig på ett fotocollage på hallväggen, funderade och arrangerade ca 1,5 timme. Tejpade sedan upp alltihop och det blev såå fint. 20 minuter senare hade alltihop ramlat ner!!! Så bra gick det. Tappade lusten att försöka, men ska väl göra ett nytt försök så småningom. Kanske hade jag för tunga kort, för glatt vägg eller för lite tejp. Total bortkastad tid iallafall. Sedan tog jag en sväng på min favoritaffär Kupan. Det blev en fin gammal brun svagdricks flaska med sån där gammal porslinskork, och en brun glas vas. Är inne i en brun glas period. Tycker det är så snyggt och höstigt. Har inte hunnit med så mycket mer idag, förutom att göra tacopaj och läsa lite med Linnea. Imorgon ska jag försöka vara lite mer strukturerad så någonting blir gjort...

Kommentarer
Postat av: Evelina

hmm då kanske man inte ska köpa ändå...:)

2011-10-01 @ 14:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0