Fredagen den 9 September


Igår hämtade jag ut mina fina skålar Rörstrand Swedish Grace i färgen Snö. 7st skålar fick man om man gick med i en bokklubb. Är såå emot bokklubbar, men kunde bara inte motstå dessa underbara skålar. 1st á á 1,7 liter och 6st à 0,3 liter. Nu måste jag bara lyckas ta mig ut ur bokklubben, men det ska väl gå bra.
Lite besvär kan det vara värt. Om jag skulle köpa dom på en vanlig affär skulle den stora skålen kosta 699:- och dom små 99:-/st.

Annars är dagen vikt åt lite handling och planering. Vi ska ha övernattningsfrämmande och planerar för en trevlig kväll bl a i grillkåtan, med grillning och allt möjligt gott.
Nu ska jag fara och köpa lite lampolja så vi kan tända alla våra ljuslyktor som vi har,hängande ute, är ju så mysigt nu när mörkret har kommit på kvällarna....

Önskar er en trevlig fredagkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0