Sätt fart!



Sitter här med min GI frukost  och samlar kraft att sätta igång med dagens planer. Konstigt det där, när man ligger i sängen på natten och inte kan sova, så får man så otroligt många idéer om vad man ska göra på dagen. Finns inga gränser för hur mycket man ska hinna. Sen när man har stigit upp så känns det inte lika självklart längre ;0) Kanske bara är jag som funlar så.. Men nu ska jag iallafall göra iordning på övervåningen där det råder kaos. Fullt i saker som ska hittas plats för och sonens rum ska jag också försöka få fason på, han har ju flyttat så jag tänkte stoppa in lite saker som inte ryms någon annanstans. Hoppas han inte misstycker...
Kanske blir det före och efter bilder vi får se... ;0)

Bilden föreställer ytterligare ett Kupan fynd 10:- för en doftlampa. Så fort jag stiger upp tänder jag den som innehåller doften Fresh linen från Yankee candle. Doftar underbart. Planerade att spraymåla den vid köpet, men sonen blev mycket upprörd och förbjöd detta. Han sa att han vill ärva den när jag dör , hoppas det dröjer ;0)

Nu ska jag sätta igång!
Ha en bra dag, på återseende. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0