Upprensat...



Det ni ser är den hemska sanningen , hur det såg ut uppe på ovanvåningen när man kom uppför trappan. Det är snedtak och väldigt litet. Rakt fram är Patriks rum och till höger är Linneas.





Fortfarande litet, men man ser ju iallafall bordet;0) Här har jag samlat saker som jag tycker om , men som inte riktigt passar in där nere i det med moderna. Tanken är att jag ska sitta här och pyssla, men det har inte blivit av än. Har ju alla mina scrapbooking saker kvar, men inte så mycket lust...



Ber om ursäkt över bildkvaliteten, men det är rätt mörkt och iPhonen är väl inte den bästa kameran...



Lite detaljbilder...



Tavlan heter The Christ child och jag tycker den är så fin...

Det var en bit av vårt hem, även om kvaliten var urusel så fick ni ju se lite...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0