Böcker är livet!

Vad vore livet utan böcker? Mycket tråkigare, tycker då jag. Har ni hunnit ut på bokrean än?  Själv har jag beställt några från nätet, men saknar att gå runt och titta i affären, så det blir nog några fler så småningom.
I år ska jag försöka att inte ta en massa snygga kokböcker som jag ändå aldrig använder några recept ifrån, vet inte varför jag köper på mig så många kokböcker, skärpning.
De fyra som jag hittills köpt speglar rätt bra mina intressen just nu: Mat, deckare och kökstrträdgård.



Har ni inte läst Peter James så gör det, han har skrivit min favorit bok, levande begravd. Ska bli spännande att se om resten är lika bra, jag misstänker det...



Har länge velat läsa denna, bra att veta vad man egentligen stoppar i sig och hur man undviker, den värsta smörjan.




Trillade dit på en kokbok igen..., verkar dock stå mycket bra saker iden också. Sen är jag som sagt svag för vackra bilder.



Lite tips och råd inför sommarens stora projekt, köksträdgården. Längtar efter att få sätta igång...

Har du gjort några fynd på bokrean, tips vore uppskattat ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0