Måndag 6:e Februari

 Emma & Kivi

Vakat av efter 5 nätter, är inte så sprudlande om man säger så. Känns som om jag håller på att bli ordentligt sjuk. Hoppas det känns bättre imorgon. Ska försöka hitta på något att blogga om, inspirationen tryter...

Efter att ha sovit halva dagen har jag sett ikapp allt vad jag missat på tv, bl a Melodifestivalen, Sherlook Holmes, Människor... Rätt mycket bra dom visat dom sista dagarna. Ikväll ska vi se den nya svenska serien med Kjell Bergqvist och Maria Lundkvist "30 grader i februari" verkar lovande tycker jag.

Har förresten precis kommit underfund med varför jag aldrig lyckas med att köpa presenter och julklappar i god tid under året, för att ha det gjort när det väl är dags. Fick nämligen en present som jag beställt till min dotters födelsedag i September. Har aldrig varit ute i såå god tid. Känner redan nu att jag kommer aldrig att kunna hålla mig, vill ju ge henne den NU. Skulle tro att det blir till att köpa en ny present- i september. Vad hopplös jag är...

Nä, nu måste jag göra ett ryck och gå och träna lite innan det blir soffläge igen. Har börjat styrketräna lite försiktigt. Är ju inte så dumt som jag trodde, iallafall inte om man får göra det hemma- utan publik.

Ha en trevlig kväll, på återseende.

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag blir inte ledsen om jag får en present, speciellt inte om jag får en ny i september ;) Dock behöver jag inspiration och idéer kring vad lillebror ska få i 20års present. Kram!

2012-02-06 @ 23:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0