Söndag den 15:e Januari



Det blev ingen Luleåtur idag, men tulpaner fick jag tag på ändå. Tyckte det blev rätt fint med vasen som jag faktiskt hade tänkt skänka bort, men till sist sparade utifall att...
Annars har det varit en väldigt lugn dag, som vanligt, känns som jag befinner mig i ett vaakum för tillfället. Går omkring och får inte något gjort. Men så kan det vara ibland, imorgon fyller jag iallafall år så då får jag iallafall lite besök av våra barn. Vi ska bjuda dom på Entrecote dagen till ära, mums. Funderar nu på vad jag ska bjuda dom på för fika, utan att bli galet sugen själv. För vetemjöl och socker tänker jag inte äta på mycket länge än....
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0