Stråhatt



Kikar in ibland och ser om jag fortfarande har några besökare, och hjälp det har jag. Rätt många faktiskt. Får faktiskt lite dåligt samvete att jag inte skrivit några inlägg...

Kan ju berätta att jag äntligen har fått tag i en stråhatt som jag har väntat i flera månader på. Tycker den är så snygg, och jag brukar bränna mig kopiöst i hårbotten på somrarna. Förra sommarens sår har jag nyss blivit av med...
Men nu blir det inga problem längre, tror dock inte att jag vågar ha den offentligt. Var modigare när jag var yngre. Vi får se...


Om ni också behöver en hatt och tycker denna är snygg så är den från Bloomingville.
Ska försöka titta in lite oftare, ha det så bra och skriv gärna en rad och chocka mig ;0)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan! Ska chocka dig :) ! Har provat baka chokladkakan som du tipsade om i din andra blogg, tyckte att den blev så tunn, vad är diametern på formen du använder?. Tror säkert att den smakar toppen, är till kalas i morgon, så jag håller mig från att smaka till då! :)

2012-05-04 @ 21:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0