Det rullar på....

 
Hur man kan sova på detta sätt övergår mitt förstånd, helt vridet ;)
 
 
Idag försöker jag att inte tänka på att min 10-dagars ledighet tar slut imorgon, snyft.  Det har varit välbehövligt och jag känner mig utvilad, men jag har problem med inflammation i min fotled, så jag gruvar mig lite hur det ska gå att springa på de hårda golven i 5 nätter. Tur att det finns Voltaren.
 
Bokade iallafall en skön ansiktsbehandling till min födelsedag, hade ett presentkort kvar sen jag fyllde 40år. Kul att ha något att se fram emot...
Annars tänker jag mest på vad jag ska göra för mat, har ju så smått tagit över matlagningen efter att ha blivit bortskämt i ett år med en hemmaman som handlat och lagat all mat.
Idag tänkte jag att det skulle bli Tacopaj med guacamole till.
 
Som ni märker har jag lite svårt att komma på vad jag ska blogga om, men några rader fick ni iallafall...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0