Födelsedag

 
Har slaktat födelsedags buketten lite och förvandlat en del av den till bordsdekoration
 
 
Har fyllt år härom dagen, 43år blev det. Känns inte som något att fira, men man får tänka på att alternativet vore  mycket värre. Jag firade med familjen, en god middag och fika blev det såklart.
Glömde totalt bort att ta några kort, men jag fick iallafall precis det jag önskat mig. En springform, te, choklad,fransk manikyr, parfym och blommor. Känns som alla kom ihåg min födelsedag (utom min mamma, men hon är förlåten.) Jag hade bokat ansiktsbehandling på Parelle, så det blev en underbar start på födelsedagen. Det är något jag verkligen ska försöka unna mig ibland, även när jag inte har, som nu, något presentkort. Det är verkligen avslappnande och superskönt.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Tjusigt! Ger lite vårkänsla :)

2013-01-19 @ 10:48:03
URL: http://annikaandersen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0