Frisörbesök och blåmusslor

 
Blåmusslor på tork, skalen är ju så vackra så dom måste sparas. Linnea tycker dom ser ut som vackra fjärilar.
 
 
Idag har Linnea äntligen fått göra något som hon längtat efter länge, nämligen gå till frissan och få en ny frisyr.
Hon blev så fin, det är fortfarande rätt långt, men lite uppklippt fram. Det var betydligt roligare än att bli klippt av mamma, så nu vill hon gå dit igen, gärna imorgon. Tror vi väntar lite längre...
Glömde ju att ta en före bild, men här kommer en efterbild.
  Syns ju inte så bra, men dom snygga färgerna syns ju iallafall ;) 
 
 
 
 
Till middag gjorde jag vinkokta blåmusslor till förrätt
Köttfärsbiffar med soltorkade tomater och broccolimos till huvudrätt och 
Chokladmousse med passionsfrukt till efterrätt.
 
Passade även på att byta min julklapp som blev fel, hade önskat mig Mando Diao- Infruset, men fick en liveskiva.
Men nu kan jag njuta av bl a denna om och om igen..
 
Märks att jag inte är en van bloggare, glömt att ta kort av maten, men skalen finns ju kvar så det får bli en bild av dom istället ;) ska försöka bättra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0