Trettondagen

Gårdagen tillbringades i soffan, med filmdag/kväll, det blev en hel hög av filmer både barnfilmer, komedier och action. Är väl inte så tjusigt att tillbringa trettondagsafton i soffan istället för med finmiddag med vänner eller fest på havsbadet. Jag är dock mycket glad över att slippa många av mina bekantas bakisångest idag, Vi mår alldeles förträffligt. Middagen var det inga fel på heller, det blev lax i vitlökssås med massor av dill och ärtmousse med parmesan.
 
Idag har det inte blivit så mycket gjort, en frisk promenad och en sväng till återvinningen, annars har vi fortsatt vårt filmtittande.Nu är det Bruce Willis i Fire with fire som hägrar. Får se om jag orkar ge mig på julgrupperna och rädda valda delar till ett fortsatt liv efter jul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0