Rör på benen...



Hade en hemsk träningsvärk igår, är absolut ingen träningsmänniska, avskyr träning i de flesta former, tror det är mest känslan av att känna sig så svettig och ful bland det vackra folket som håller mig ifrån träningsanläggningar.
Promenader är ungefär så långt jag kan sträcka mig vad gäller motion. Nu hade jag haft några dagars uppehåll med promenerandet och tänkte igår att nu är det dags. Sagt och gjort en rask promenad lite fortare än vad jag brukar och lite längre sträcka. Oj oj oj, känns som jag har tränat betydligt mer än bara promenerat. Men då har jag väl gjort rätt, för det är väl bra med träningsvärk har jag förstått.
Så idag blev det en kortare promenad, lite saktare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0